დავწყვილდით, უკუკავშირი მივეცით ერთმანეთის ნამუშევრებს,გავუზიარეთ ერთმანეთს მიმართულების მიმცემი კითხვები,მივიღე და გავიზიარე მოსაზრებები.
ვფიქრობ წყვილებში მუშაობა ძალიან სასარგებლოა,აუცილებლად გამოვიყენებ გაკვეთილის მსვლელობის დროს,რადგან მიმაჩნია,რომ ეს სასარგებლოა თითოეული მოსწავლისათვის.
მივიღეთ ინფორმაცია სავტორო უფლებების შესახებ. მოვიძიეთ სურათები და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის მარტივი შაბლონი,რასაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში
ჩემი პროექტის თემა: ,,სისხლითა ცრემლდათხეული შოთა რუსთაველი"
ვფიქრობ წყვილებში მუშაობა ძალიან სასარგებლოა,აუცილებლად გამოვიყენებ გაკვეთილის მსვლელობის დროს,რადგან მიმაჩნია,რომ ეს სასარგებლოა თითოეული მოსწავლისათვის.
მივიღეთ ინფორმაცია სავტორო უფლებების შესახებ. მოვიძიეთ სურათები და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის მარტივი შაბლონი,რასაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში
ჩემი პროექტის თემა: ,,სისხლითა ცრემლდათხეული შოთა რუსთაველი"
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები:
|
|
ზოგადი კითხვა
|
|
თემატური კითხვები
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
გამარჯობა შორენა! ყველაფერი მომწონს, მხოლოდ ერთი პატარა შენიშვნა: ზოგადი კითხვა შეიძლება სხვანაირად ჩამოყალიბდეს, აზრობრივად კარგია, ფორმა..რა თქმა უდა ეს მხოლოდ ჩემი აზრია. წარმატებებს გისურვებ
ОтветитьУдалить