суббота, 5 июля 2014 г.

მეხუთე დღის რეფლექსია

დავწყვილდით, უკუკავშირი მივეცით ერთმანეთის ნამუშევრებს,გავუზიარეთ ერთმანეთს მიმართულების მიმცემი კითხვები,მივიღე და გავიზიარე მოსაზრებები.
ვფიქრობ წყვილებში მუშაობა ძალიან სასარგებლოა,აუცილებლად გამოვიყენებ გაკვეთილის მსვლელობის დროს,რადგან მიმაჩნია,რომ ეს სასარგებლოა თითოეული მოსწავლისათვის.
მივიღეთ ინფორმაცია სავტორო უფლებების შესახებ. მოვიძიეთ სურათები და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის მარტივი შაბლონი,რასაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში

ჩემი პროექტის თემა: ,,სისხლითა ცრემლდათხეული შოთა რუსთაველი"


 მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები:
ზოგადი კითხვა
  • როგორ იქონიეს გავლენა ჩვენს ისტორიაზე ინდივიდებმა?

თემატური კითხვები

  • როგორი იყო საქართველოს მდგომარეობა XI-XII ს-ში?
  • რა ადგილი  უჭირავს ,,ვეფხისტყაოსანს“ თანამედროვე ეპოქაში?

შინაარსობრივი კითხვები
  • რას ნიშნავს სისხლის ცრემლები :ვეფხისტყაოსანში“?
  • ვინ იყო საქართველოს უძლიერესი მეფე რომელზედაც საუბარია ვეფხისტყაოსანში?
  • საიდან იღებს სათავეს ეს ნაწარმოები?



1 комментарий:

  1. გამარჯობა შორენა! ყველაფერი მომწონს, მხოლოდ ერთი პატარა შენიშვნა: ზოგადი კითხვა შეიძლება სხვანაირად ჩამოყალიბდეს, აზრობრივად კარგია, ფორმა..რა თქმა უდა ეს მხოლოდ ჩემი აზრია. წარმატებებს გისურვებ

    ОтветитьУдалить